عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال شکست خورد و صدرنشين ماند


 تيم فوتبال استقلال ايران از ساعت 21 در ورزشگاه آزادي و در حضور 80 هزار و 300 تماشاگر (طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم الهلال عربستان رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود الهلال عربستان به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نواف در دقيقه 35 براي الهلال گلزني کرد. روي اين گل بازيکنان استقلال مقصر بودند. نکونام توپ را به بدن عمر‌ان‌زاده کوبيد و توپ مقابل مهاجم تيم الهلال افتاد و او گلزني کرد.

استقلال در نيمه دوم حملات زيادي بر روي دروازه الهلال انجام داد که نتوانست از اين حملاتش استفاده کند.

با اين پيروزي وضعيت گروه 4 مسابقات که به گروه مرگ مشهور است دشوار و پيچيده شد و هر 4 تيم شانس صعود پيدا کردند.

مالک البشير داور سنگاپوري به امير حسين صادقي و فررزاد حاتمي، سياوش اکبرپور از استقلال و سلطان البيشي و سالم از الهلال کارت زرد نشان داد.

در ديگر ديدار اين گروه تيم العين و الريان با يکديگر بازي کردند که الريان قطر 2 بر يک پيروز شد.


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت10:47---26 فروردين 1392
س.باشه دمت...


فکر میکردم مبتونی ایمیلم بخونی ولی اشتب کردم هرجور راحتی کسی نمیتونه بزور ازکسی چیزی بخوادمن فقط ازت یه خواهش کردم که به من یه فرصت بدی تاخودی نشون بدم ولی تو نخواستی هرجور راحتی


من منتظرت هستم
پاسخ:az chi harf mizani


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,حاشیه,گزارش تصویری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com